Inga planer!

Inget planerat ännu för idag.
Så vi börjar dagen med att gå till affären och handla kl 9 då dom öppnar!
Sen får vi se vad som händer idag ;)

Kul att det blir ett par frågor...
jag drar ut på det liiiiite längre och ser om man får lite mer frågor ;)


Igår kände jag mig riktigt rastlös och stressad över att jag måste göra saker i helgen som jag inte vill,
så jag ringde faktiskt och avbokade "modell för en dag" som jag och Novalie skulle vara på lördag.
men dom skulle ringa mig i nästa vecka och boka en ny tid!
hade verklligen ingen lust med det, stå där 3-4 timmar och posa..
njaaeeee måste vara på bättre humör för det hehe!

Så det blir till och boka en ny tid då man känner sig mer redo!


Nej nu ska jag slänga på ett ansikte och sen klä på oss,
sen måste vi som sagt handla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0