Lördagsmys med lillskit <3

Ligger i soffan med den finaste medan pappsen i huset är ute på lite äventyr!

igår va jag på personalfest och kom hem strax efter 24 tiden!
Hade riktigt skoj och åt sååååååå god mat, men det gäller att sluta när man är på topp så man inte mår dåligt dagen efter! men som sagt, god mat med världens bästa sällskap (bättre arbetskollegor kan man inte ha) och efter maten vart det lite salsa och skaka rumpa, sjukt kul :)

idag har vi bara tagit det lugnt, svärfar har varit här och vi spelade poker en stund! sen har vi även vart nere en sväng i centrum!
Novalie fick ett par nya jeans, toffsar och leklera med glitter i och jag köpte mig en deo eftersom den börjar ta slut.

ska fortsätta och bara ha det mysigt ikväll :)
imorgon väntar en shopping förmiddag med min älskade mormor, hon behöver en hel del nya kläder, skor mm så jag ska coatcha henne lite ;) hehe!

ne nu blir det mys igen ;)
men först några bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0