Mys planer =)

God morgon gott folk!
idag har vi en glad mamma här hemma.
Sovmorgon är vad jag har fått idag =)

Patrik lämnade Novalie till 7 imorse
och hon blir hämtad av sin farmor hyffsat tidigt också.
Så jag fick sovmorgon och börjar inte jobba först 14:30 SKÖNT =)

Imorgon är det jobb som gäller till ca 14:30
sen blir det att hämta Novalie fort från förskolan
för sen kommer Novalies älskade morfar och hämtar mig och Novalie =)
Vi ska åka hem till mamma och Co i malmköping och sova där tills på lördag!

Har ju världens bästa jobb så jag fick ta semester på lördag =)
Och sen jobbar jag på som vanligt igen på söndagen!

Åhhh va jag har saknat min familj i malköping
och Novalie har saknat sin mormor, morfar och morbror.
Så det blir en massa mys hemma hos dom!

På torsdagen ska jag även få träffa min
älskade gamle vän Denise och hennes 3 månaders James.
Ska bli så kul, så det blir en hel dag hemma
hos mammsen med Denise och James =)

Ska börja packa lite nu eftersom vi åker direkt efter mitt jobb imorgon
och ikväll slutar jag ju vid 21 och då har man ingen större lust att börja packa!

Så det är dagens uppdrag här hemma hehe...

Gamla bilder på mig och Denise i egypten ;) haha












Gamla tider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0