Nappfri!

I ca 1 veckas tid har Novalie lagt i 1 napp i taget till nappfen
och fått en present av nappfen.

Första natten utan napp var fredag till lördag,
jag kom ju hem när Novalie redan hade somnat
men hon sov utan napp och Patrik sa att det hade gått bra!
Även på dagen när hon vilar så säger hon inte så mycket,
Igår natt till idag var andra natten utan napp!
Jag låg och kliade Novalie på ryggen igår så att hon somnade
och imorse när hon vaknade vid 07:50 tiden så sa hon att hon ville ha nappen,
men jag sa: kom så går vi upp och tittar på barnprogram
och då glömde hon bort nappen igen!

Hon har varit FÖRVÅNANSVÄRT duktig,
det trodde jag ALDRIG!

Inatt blir 3e natten utan napp och hon sover hos sin farmor.
men det skla nog gå bra (hoppas jag)















Eftersom det var den sista nappen hon la ner i lådan
så fick hon extra fina leksaker ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig hon är!

2012-01-08 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0