Söndagsmys ♥

Dålig uppdaterting men har haft en kul helg
och har därför inte bloggat ;)
But now i'm BACK ;)

I fredags vart det en liten utgång med
Karro, Michaela, Michis kompis och Sara!
Först Jägaren sen Patricia ;)











Igår vart en vilodag på dagen/eftermiddagen,
sen på kvällen tog jag bilen hem till en tjejkompis för avskedsmiddag!
Var hemma runt 22:30 tiden och då gick Patrik ut
medan jag och Novalie gick och la oss!

Idag har även denna dag vart en hemma dag
tills nu på eftermiddagen då jag och Novalie åkte till fiskis
för lite lek med Karro coh Mathilda och Elias,
sen lämnade jag Novalie hemma hos sin farmor och jag åkte hem!

Nu väntar en mys söndag med min kära karl här hemma.
Film och middag (potatis/kyckling gratäng)
JAG ÄR HUNGRIG!!! hehe...

Hoppas ni haft en lika kul helg som jag ;)
imorrn väntar arbete igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0