Svar på frågestunden!

Ska du och din kille ha några flera barn?
Inget vi planerat just nu, men om det blir det så är det bara 1 till sen är vi klara ;)

Varför heter du emma?
För att min mamma ville det, men hennes första val var Rafaela haha, glad är jag som fick Emma istället haha

Varför är du så söt?
Åhhh, tycker du? ;) hehe tack ;) blandade gener från mamma och pappa kanske :P

Hur många barn planerar du?
MAX 2 st, så 1 till om det blir av ;)

Föredrar du analt eller 69.an?
Ähmen va faaan KARRO!!! haha 69:an :P

Hur många har du haft sex med?
Privat! ;)

Vem är i dina våta drömmar?
HA HA fortfarande karros härliga frågor ;)... Du så klart!!! hahahaha 

Skulle du visa brösten i tv för 1 miljon?
Lätt att jag skulle! 

Skulle du moona i tv för en halv miljon? Skulle du då behöva vara full?
Klart jag skulle kunna göra det, ne absolut inte full! det är ju inte ens pinsamt haha!

Sommar/vinter
Sommar!

Utgång/hemmakväll
Både och ;)

Klackar/gympaskor
Gympaskor

Cola/fanta
Cola

Träna/softa
Just nu softa, men skulle vara skönt och komma igång med träningen igen, måste bara hitta energin till det ;)

Shoppa på nätet/shoppa på stan
Både och!

Några nära vänner/många bekanta
Några nära..

Hänga i baren/dansa
HAHA dansa SÅKLART!

Kolla på film/kolla på tv
Film

Kommer du och din kille att skaffa några gulliga djur? hund eller katt?
Det tror jag faktiskt inte, inget vi pratat om heller

Kommer Novalie få syskon i framtiden
Kankse, kanske inte ;)

Hur gammal var du när du förlorade din oskuld?
Privat!


Sådär nu har ni fått era svar ;)
kul va haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0