Svullen som faaeeennn haha

Aaaa jag ska verkligen gömma mig under en sjal idag när jag vistas ute!
Det här ser ju inte mänskligt ut haha!

Smärtan den går faktiskt att stå ut med.
Trodde det skulle vara mycket värre
men det kan ju vara så att jag har hög smärtgräns också,
vad vet jag ;)

Så ingen sjukskrivning för min del
utan imorrn blir det jobb som vanligt
och hoppas bara att de äldre inte blir rädd för mig hehe :)

Nu ska ni få en bildbomb!

Igår morse (innan operationen)














När jag hade hämtat Novalie
Lagom trött va hon och deckade direkt i soffan
eftersom hon inte vilade på förskolan!


Igår kväll (efter operationen)





Idag på morgnen ;)
Känner mig riktiiiiigt het haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eh du ser bara lite deformerad ut hehe! Skönt att det gick bra gumman :-)

2012-01-17 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0