Upp with the Tupp haha ;)

Kul rubrik... ;) hahah NOOOOOOOOT!


God morgoooooooooon gott folk,
kl 06:30 ville Novalie kliva upp idag!
Inget att göra utan det är bara och kliva upp.

Patrik kom hemvinglandes runt 4 tiden så han sover än :/ hehe!
Undra om han kommer må bra idag mohahahah :P

Planerna för idag är att jag ska till forum med min mormor,
egentligen själv men kommer att ta med mig Novalie!
kanske inte så kul och vara hemma med en trött pappa ;)
Sen kan Patrik få passa på och bara ta det lugnt ett tag medan vi e borta!



Fick ett sms här om dagen av en tjejkompis
om att det inte går att kommentera hennes inlägg
eller vissa av dom iaf och nu är det samma fel med min blogg!
men däremot så är det de 2 inläggen jag gjorde igår från mobilen,
så det kan ju ha med den saken att göra!

Men men det spelar ju ingen roll för ni är
ändåååååå VÄRDELÖSA på att kommentera
så då gör det ju inget om det inte fungerar haha ;) skämt o sido...
Hoppas det fungerar snart igen !




Gdo morgon igen...
hoppas ni får en bra dag ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Läste nånstans att dom har gjort om blogg.se appen och de går inte att kommentera inlägg skrivna från mobilen.

2012-01-22 @ 11:44:07
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Charlotte Fahlén

nu har det börjat och fungera igen..!

hoppas inte på mera problem bara...



2012-01-23 @ 12:00:11
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0