Ut och rensa skallen lite!

Att vara hemma med sjukt barn är jobbigare
än att vara hemma med ett friskt barn!

Novalie är först jätte febrig coh hängig,
efter lite alvedon vart hon värsta energiknippen..
Gaaaahhhh...

Så ikväll blir det en prommis med bästis i det kalla vädret ;)
Skönt att få rensa skallen lite
eftersom jag ska vara hemma med Novalie imorgon också!
Förhoppningsvis är hon bättre och då kanske
man kan ta en prommis med skitungen ;)


Jag och novalie har precis ätit middag!
Idag testade vi denna:


Ingen direkt WOW upplevelse men det var gott ;)
Och jag skippade även riset idag (fast jag ÄLSKAR ris)
Men jag vart mätt och det var ritkigt gott det här ;)

Hade börjat äta lite innan jag kom på att jag skulle fota det hehe
ock ursäkta kladdet runt om,
men det är olivolja från salladen hehe ;)


Jag har iaf nu bestämt mig för att INTE börja banta!
Jag är en sån person som ÄLSKAR mat,
speciellt pasta och ris till olika rätter,
men däremot ska jag hoppa över det lite då och då
och äta i mindre portioner och börja träna!

Det känns som en RIKTIG livsstil för mig.

I LOVE FOOD haha...

Så nu vill jag få min lön så jag kan gå och köpa mig mitt gymkort,
och det lutar mest åt att det blir Friskis & Svettis!
Men jag kanske ändrar mig till 24/7 we will seeeee ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan väll gå förbi gymmet och titta när vi ändå är ute å ränner:)

2012-01-10 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0