Full rulle på första semesterdagen ;)

Guuuud va skönt och ha semester haha!
SEMESTER SEMESTER SEMESTER hahahaha
Jag ska tjata ihjäl er om min SEMESTER hahahahaha!!!!!
 
 
Dagen bärjade med än vända till Fiskis,
Va hos Karro och Mathilda ett tag,
sen åkte jag, Malin (Novalies faster) och Novalie till Mc'Donalds och åt lunch,
sen vidare till Nyckelviken!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Nyckelviken drog vi tillbaka till Fiskis där jag tvättade "Nappe"
Och efter det åkte vi hem...
 
Nu är alla grabbar iväg och fiskar tillsammans med Kenta.
 
Jag och Novalie drog ner till centrum
och laddade upp med myggmedel inför trippen till Malmköping imorgon
och tog även en glass innan vi gick in i affären och handlade lite !
Novalie åt både min och sin egen glass haha!
GlassMonster ♥
 
 
Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen.
har hämtat resväskan från förrådet och håller på och tvättar upp all tvätt här hemma!
Hemmet ska lämnas i tiptop när vi åker imorgon.
Så imorrn blir det att dammsuga och damma sen ger vi oss av på äventyyyyyr ;)
 
Nu ska jag njuta lite ;)
 
(Det va inte så gott som det såg ut hahahah)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att du har semester nu! :) ska ni göra nåt speciellt på semestern? Hoppas ni får en jätte bra och skön och avkopplande sommar. :) kram

Svar: Ja det är riktigt skönt med semester =)... vi e hos min mamma och Co i malmköping just nu och vi tar en dag i taget ;) imorrn blir det kolmården =) Kram
Emma

2012-07-13 @ 08:55:23
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0