Lite om helgen =D

Har inte bloggat sen i fredags,
men har ju haft en massa kul för mig och sen även jobbat!
 
Men nu tänkte jag köra en uppdatering för er =)
 
I fredags efter jobbet så åkte jag ju till Gröna Lund med Karro och Johnny.
Vi vart verkligen som 15 år igen,
åkte det mesta och bara njöt av fredagskvällen på grönan!
 
 
Min fina =)
 
 
Haha
 
En stor stark ;)
 
 
Ja... vad säger man ;) haha
 
 
En supergod sur drink ;)
 
 
 
STOCKHOLM I MITT ♥
 
Langos ;)
 
 
Karro åker Insaine... huaaaaa hehe
 
 
 
Var hemma runt 24 tiden och somnade sedan gott.
 
Igår (Lördag) va vi på götgatan med min svärfar i en fiskebutik,
Patrik och Svärfar shoppade lite och jag hittade mig ett alldeles eget metspö ;)
 
Sen åkte vi förbi Folkungagatan,
jag har vart sjukt sugen på detta i evigheter!
Om man älskar lakrits så ska man LÄTT åka dit...
 
Sen vart det jobb mellan 14:30-21
Och sen hem och käka vattenmelon i mängder!
Det var verkligen varmt och kvavt igår ikväll...
 
 
Idag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut.
Hade tänkt att åka till Fjällgatan och äta glass men just nu duggar det ute!
Så vi får se vad vi hittar på fram tills jag börjar jobba (14:30-21) idag med!
 
 
Hörs kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0