Morrn morrn!

Fredag morgon.
Jag har sovit som en prinsessa inatt!
Bara jag och Patrik hemma,
Novalie e ju som sagt hos sin farmor.
 
Inatt va det jag som breddade ut mig över hela sängen ;)
I vanliga fall e det Novalie som brukar vara som en helikopter hehe.
 
Idag väntar ett 7-14 pass,
sen hem och svira om och sen är det grönan som gäller.
Ser sjukt mycket fram emot det,
ska blir riktigt sköj!!!
 
Idag är det 6 arbetspass kvar innan semestern börjar.
Shit va snabbt det går hehe...
 
Hoppas mina 5 veckor går sakta bara,
vill ju hinna njuta för fullt!
 
Hoppas ni alla får en bra dag,
c yaaaa
 

Kommentarer
Postat av: Therese Alicia och Tindras mamma

Heheh.. Tack! Hoppas ni hade det roligt på grönan igår :)

2012-07-07 @ 10:28:53
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0