När ska man hinna blogga?

Oj oj va tiden går, det var ett tag sen jag bloggade! Veronika har tjatat på mig att jag ska blogga, så nu tar jag min sista energi för idag o skriver ett litet inlägg! Har gjort en hel del sen sista blogginlägget, lämnat in bilen på lagning, tatuerat mig, umgåtts med nära o kära, vart på malmamarknaden och imorgon drar vi till Finland! Ska upp 5 imorgon bitti så egentligen borde jag ha somnat för länge sen, men som tur är så har vi hytt som man kan vila i, i värsta fall ;) vi ska åka till mina gudföräldrars stuga och vi som åker är jag, min mamma, min mormor, min kusin Isabella, min lillebror och självklart Novalie och Patrik! Ska faktiskt bli riktigt mysigt :) Och sen när vi kommer hem så har vi en sista semestervecka och då ska vi verkligen ta dagen som den kommer! Oj nu känns det som att jag har skrivit hur mycket som helst, och egentligen bara en massa babbel! ( bloggar från mobilen) Ordentligare inlägg blir det när vi kommer hem! Har ju massa bilder som jag ska dela med mig av också! Men nu bjuder jag på en bild på min nya tatuering ;) God Natt!!!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Å va roligt med ett inlägg :-)
Du e så fin gumman!

2012-07-29 @ 22:51:14
Postat av: Anonym

Tycker att den e skit fin :-) & passar perfekt på dej oxå ;-)

Svar: Tack så jätte mycket =)
Emma

2012-08-04 @ 19:19:11
Postat av: Charlotte fahlen

Insåg nu att jag glömde skriva att det var jag på förra kommentaren :-)

Svar: såg att det var du genom att jämföra Ip adressen ;)
Emma

2012-08-06 @ 10:38:07
URL: http://onlyfahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0