Viktnedgång!

Halluuuuuu
I'm back haha!
Många inlägg idag ;)
 
Japp tänkte ta och skriva lite angående rubriken - VIKTNEDGÅNG!
 
Under många år har jag alltid velat vara smal och snygg m.m.
Alla tjejer är nog så, eller de flesta iaf!
Och nu menar jag inte pinnsmal och vacker som en prinsessa
UTAN mer - nöjd med sig själv och få bort det dallriga m.m.
aaa you get it!
 
Jag har vart en periodare när det gäller gymmet.
När jag väl är där så älskar jag det,
men råkar jag hamna i en svacka (som nu)
och inte haft tid, ork eller lust att gå till gymmet (helt enkelt prioriterat annat)
så hatar jag gymmet och vill inte gå dit!
Har svårt att få arslet ur vagnen och komma iväg helt enkelt!
 
Men under den senaste 1½ månaden så har jag gått ner i vikt
det handlar om ca 4-6 kg.
Jag brukar väga och har nästan alltid vägt ca 72-74 kg,
det är helt enkelt jag!
För några dagar sedan stod vågen på 69,9kg
Idag står det på 68,0
 
Och JA jag har dubbelcheckat att inte min våg är trasig!
Har testat andra vågar också.
Och de visar nästan likadant!
 
Visst är jag glad att ligga under 70 kg strecket,
men samtidigt blir jag lite oroad eftersom jag inte gjort något för att gå ner i vikt!
har inte vart på gymmet på över 2 månader,
promenerar inte eller så.
Utan bara jobbar och är hemma iprincip!
 
Så det är inte alltid kul att gå ner i vikt,
speciellt inte om det inte är på rätt sätt.
Tror detta kan bero på inre stress/ eller det måste vara det!
 
 
Imorgon blir det helt enkelt många Langooooos på grönan haha ;)
SkämtOsido!
 
Allt blir nog bra när semestern startar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0