1 juni välkomnar vi med regn

Godmorgon gott folk!
Vaknade för en liten stund sedan.
Idag är Novalies förskola stängd och jag är ledig!
Regnet öser ner därute, vilket jag tycker är supermysigt.
En hemma mys dag ♥

Men ikväll är det jag som ska ut med några härliga kollegor från jobbet,
ska bli riktigt nice  ;)

Igår hade Novalies förskola Sommaravslutning,
en tipspromenad vart det och sedan lite sång och sen åt vi våran matsäck,
skönt att vädret var på våran sida just då eftersom vi var ute!

Resten av helgen väntar det kvällspass för min del,
så sent lär det inte bli ikväll!
Men kul att få dra ut med några tjejer och bara dricka gott och softa ;)

Aja nu har ni fått en liten morgon update,
vi hörs kanske senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0