En helt underbar fredag med de bästa!

Wow vilken lyckad Examensfest det var igår hos Veronika.
Det vart en del tårar för min del eftersom jag e så grymt stolt över henne!

God mat bjöds det på och kul och träffa folk man inte träffar varje dag.
Pratade gamla minnen m.m och skrattade en hel del!

Jag och Novalie var hemma runt 21 tiden och somnade runt 22.
Vi var rätt så trötta efter alla kuligheter.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder!


Novalie redo för sin gudmors examen




Sjuksköterskan Veronika ♥




Finaste tjejerna ♥










Karin, verra och Wanja


Tjejhäng i Emilias rum.
Novalie, Felicia coh Emilia











Som sagt - En helt UNDERBAR dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla dotter Novalie är verkligen jätte söt. Hon har så fina ögon och så fin hårfärg. När ska Novalie få ett litet syskon?

2012-06-11 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0