Examens firande

Stooooooooort Grattis till min älskade bästis
som nu är OFFICIELLT LEGITIMERAD SJUKSJÖTERSKA!

Wohoooo ikväll ska jag och Novalie hem till henne och fira henne ♥

GRATTIS IGEN GUMMAN!!!


Men denna dag börjar vi med att gå ner till banken
när den öppnat och betalar av lite av mitt lån på bilen =)
Fick ju skattepengarna igår så nu ska man göra lite rätt för sig!

Sen ska vi nog shoppa lite också hehe.
Novalie ville vara hemma med mig idag
Så det blir mor och dotter mys hela dagen =)

Våran stora älskling ska ut med jobbet idag,
dom ska på Wallmans och käka och kolla på show!
Jag vill också göra det juuuuuuuu ;)

Den dagen jag blir helt frisk i munnen efter visdomstanden då ska jag fira!
Det lovar jag er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0