Midsommarafton

Nu är den dagen förbi.
Supermysig vart det tillslut!
 
Dagen/morgonen började vi i fiskis hos Karro och Kenta och barnen.
Vi åkte till Saltsjöbaden och dansade runt midsommarstången och hade det trevligt!
Men tyvärr under resan dit så märkte jag att min älskade nappe har svikit mig, blinkersen har slutat fungera =(.
Vart en sväng förbi en drop in verkstad i fiskis och dom menar på att relät måste bytas.
Vart faktiskt lite ledsen men den lagas förhoppningsvis snart =)
 
Väl hemma runt 14:30 tiden så började jag med maten.
Så grymt god mat, färsk potatis, sill, romsåser, gräslök, fläskytterfile, korv OCH god dricka ♥
Till efterrätt hade jag gjort Vaniljpannacotta med jordgubbar!
 
Resten av kvällen vart det bara soffhäng,
var helt slut efter alla roligheter under dagen!
 
Lite bilder från midsommarafton
 
Novalie och mathilda redo för att dansa
 
Midsommarstången
 
Riktigt god dricka ;)
 
Fick av min stora älskling ♥
 
Älsklingen grillar
 
Busunge
 
 
En tröttmössa som har klätt ut sig haha
 
God natt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulliga Novalie

2012-06-23 @ 10:34:11
Postat av: Anonym

Novalie är en så söt flicka

Svar: tack så mycket =)
Emma

2012-06-23 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0