Nappe är rostfri

Efter 6½ timme ute i värmdö så vart min lilla Nappe
helt rosfri och det vart sååååå fint!
Är så glad över det,
det trodde jag inte om mig själv,
att jag skulle bli glad över att en bil är rostfri haha.
Fast iofs så är det ju inte vilken bil som helst,
utan MIN bil hihi!

Gick även förbi ett drop in ställe och klippte mig,
och jag blir ta mig fan ALDRIG nöjd hos andra,
det är bara veronika som kan mitt hår,
jag borde ha väntat tills vi fixade en tid,
men men, gjort e gjort!
Sen vart jag så irriterad också,
Novalie fick klippa sin lugg grattis (jätte snällt)
MEN hon hade ingen förståelse att det var ett barn hon skulle klippa, kammade Novalie jätte hårt med en järnkam och drog igenom Novalie tovor,
fyyy fan säger jag bara,
Novalie om NÅGON är jätte hår öm!!!
Novalie vart helt röd i ansiktet och visste knappt om hon skulle våga gråta, jag sa till frisören att min dotter är håröm och att hon borde vara försiktigare.
Jävla idiot säger jag bara!
Nu lär ju inte Novalie vilja klippa sig mer hos en frisör :/

Aja det var gårdagen det...
Idag är det 13-20 pass på jobbet och förskolan som gäller för oss!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Fahlén

fy vad jobbigt & frustrerande..

hoppas att hon inte kommer att tycka de är jobbigt nästa gång... :/

du får sätta upp håret i en tofs =)

Kram

2012-06-20 @ 11:14:07
URL: http://www.onlyfahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0