Träff med bästis + storhandling!

God morgon MÅNDAG.
Ny vecka med nya tag ;)

Idag vankas det för en träff med veronika,
vi ska hem till Karin en sväng och se hur hon bor,
sen vidare till Coopen i G-berg och storhandla!
Skönt och få det gjort.

Sen är det ett 14:30-21 pass som väntar.


I lördags kom min älskade mamma hem till oss,
vi väntade in henne sen vankades det shopping.
Patrik ville ha en ny plånbok och en ny parfym,
vilket han fick!
En sommarjacka ville han ha också men det hittade vi ingen!

På kvällen kom Veronika, Emilia och Carina förbi och fika och snackade lite gojja.
Så trevligt så.

Igår (Söndag) så jobbade jag ett extra pass 07:30-12 på jobbet,
sen gick vi på kalas mellan 12-14.
Kom hem, åt middag sen åkte mamma hem och vi drog till Ektorp och hyrde film.
Så jag och Patrik låg och kollade på 2 filmer sen pallade vi inte mer.

Så det har helt enkelt vart en mys helg för hela slanten!


Igår började mitt pencillin värka,
så jag e lycklig och börjar känna mig som människa igen!
Känns helt underbart!!!


Nu vart det en massa text.
Aja vi höreeeeeeeeeeeees :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0