Adidaslagret!

Känner mig lite halvt små trött.
Råkade tok decka på soffan igår runt 19 tiden
och vaknade strax innan 22....huuuuuur pigg som helst!
Det slutade med att vid 23:30 tiden hämtade jag upp Jonna och 2 till som skulle till Eddys!
Jag följde med en stund och tog en cola och spelade på maskinerna!
Sen gav jag upp strax efter 01:00 tiden.

Skit tråkigt där men kul att jag vann lite pengar på automaten ;)


Nu är vi alla vakna här hemma,
så vid 10 tiden befinner vi oss i Hammarby Sjöstad
för och kolla runt lite på Adidaslagret.
Patrik vill ha nya gympadojjor och även jag ;)

Börjar jobba 14:30 idag så det är ingen brådska!


Hoppas ni alla får en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0