Fantastisk dag :D

Jag vaknar 08:20
Har FORTFARANDE en liten snarkande skit bredvid mig!
Hon vaknade inte först 08:30.
Där kan vi snacka om sovmorgon =)

Runt 9 tiden kom Veronika och Emilia över för lite lek
Även en lunch han vi med (korv m bröd) =)
Runt 12 tiden gick dom hem och jag och Novalie gick ner till centrum och handlade lite.

Nu är vi hemma och bara tar det lugnt
för ikväll drar vi till Malmköping och ska vara där hela helgen och mysa!









Dom FINASTE tokstollarna ♥

Bil letandet är i full gång!
Nu har jag ju pengarna på mitt konto
och nu behöver vi bara hitta den PERFEKTA bilen ;)

Så idag åkte min kära "far" och kollade
på en bil åt mig som jag hittade på nätet,
men den va inte så mycket att hänga i julgranen
så det blev inget med den.

Sen hittade jag även en till bil
som ligger i Flen (nära min mamma o Co)
Så Jukka ringde honom
så förhoppningsvis ska vi kolla på den i helgen!


Jag har en helt underbar "pappa"
som hjälper mig med det mesta ♥



Nej nu ska jag lägga mig i sängen med Novalie.
Hon kollar på Lady & Luffsen och jag ska läsa en tidning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0