Härliga härliga UNDERBARA väder!

Ååhhh va lyxigt det är att vakna upp till solsken
Det gör en mycket piggare och gladare!

Har fortfarande seg hosta med lite huvudvärk på det,
men jag överlever nog!
har laddat upp helgens arbete med Alvedon och Bisolvon.

Igår kväll tog jag ett varmt bad och skulle försöka slappna av,
det tog ca 5 minuter sen vart jag rastlös haha!



Det är så skönt till en början
men jag klarar inte av att ligga länge i ett varmt bad!
Huuaaa mig haha...


Tillbaka till detta vårväder!
Se vilken härlig somrig tjej jag har här hemma ;)



Och skönt att man bara kan ha väst på sig ute nu ;)


Härligt härligt!


Just nu leker Novalie med sin glitterlera och jag sitter här och lallar.
Vid 12:45 kommer Novalies farfar och hämtar henne
och jag drar till jobbet och kör ett 13-20 pass!


Hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0