Helg helg helg ;)

Åhh va härligt det var att hämta min glada tjej igår från förskolan
och ännu gladare vart hon när hon såg vad som fanns i matkassen hehe ;)





Igår på eftermiddagen så ville Novalie sova hemma hos sin farmor.
Så farmor Pia kom och hämtade Novalie på eftermiddagen!
Så det vart barnfritt här hemma igår.

men nu har lill hjärtat kommit hem och ligger och vilar!
Senare idag ska jag låna bilen från min mormor
Så vi funtar på IKEA och bara glida runt ;)
Kul va? haha



Nej nu har jag fått ett liv på Diamond Dash
Är helt såld på det spelet... haha ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Din dotter är verkligen gullig. Du ska vara stolt att du fick ett barn som är gulligt. Men både du och din kille ser ju bra ut. Alla människor är inte gulliga, det finns många fula människor

2012-03-04 @ 08:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0