Monday morniiiiing ;)

Känns skönt att ha varit ledig i helgen.
Så nu vill jag till jobbet och känna att man gör lite nytta haha ;)
Saknar ju mina alla härliga kollegor =)

Igår vart det en Shopping söndag.
Jag fick låna min mormors bil som sagt
och vi åkte till IKEA och kungens kurva och hängde där.
Även min mamma kom dit och hängde med oss
plus att jag fick mina födelsedagspresenter lite tidigare ;)

IKEA köpte vi detta

Galgar till Novalie


En fotobok som jag ska göra en sak med


Mera latteglas (älskar dom)


Nya sängbord som hör till Malmsängen ;) Sååå nöjd!



Sen gick vi till heron city där Novalie fick leka lite
och Novalies mormor köpte en Vår jacka till Novalie!
Lunchen åt vi även där också ;)



Nya vårjackan till Novalie



Mina födelsedagsprestenet som jag fick av mamma, "pappa" och lillebror bestod av detta!

En tavla


Bordstabletter


Plastblommor och en liten vas


Väggords tavla


Väggords tavla


Ljuslycktor


Ett kort som innehöll detta:



Riktigt fina presenter.
Jag är super nöjd!

Mina nya fina vägg i hallen ;)


Som sagt SUPERNÖJD!


nej nu ska vi fixa det sista och sen bege oss mot förskolan och jobbet!
Hörs kanske senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0