Mysig födelsedag!

Jaha då vaknar man upp idag som en färsk 25 åring ;)
Igår vart det en trevlig mysdag med lite folk!
Och detta fick jag i present!

Utav mormor och morfar


Utav Patriks familj


Utav min bästa vän och hennes familj


Utav min Lillebror och hans mamma



Sen fick jag en massa lotter utan min kära svärfar,
men tyvärr vart det ingen stor vinst!
men det var kul och skrapa ;)

Som sagt en hel mysig dag med de närmaste!

Tack till er alla som kom ♥

Lite firande har vi ju kvar.
På lördag blir det ju massagen och restaurangbesöket
och på Söndagen kommer mina kusiner och deras mamma =)

Sen går vi vidare och slutar fira haha!



Om en stund ska jag lämna Novalie till förskolan och själv är jag ledig idag.
Ska möta upp veronika och åka ut till Gustavsberg
där vi ska promenera och sen sola solarium,
En ta hand om sig dag idag ;)

Idag blir det bara att ta det lugnt
för ikväll ska jag även träffa min instruktör
på gymmet och gå igenom lite grejer
och sen är det DHW på tv kl 21...
FÅR EJ MISSA!!! hehe



Vi höööööööööörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0