Nu e det heeeeelg ;)

Sista arbetsdagen idag och sen är jag ledig fre, lörd, sön ;)
Väl behövlig ledighet för sen kommer mina "mördarveckor" på jobbet!

Och denna helg består ju av firande av min 25 års dag.
och det firar jag med min stora Älskling, hans syster Malin och Verra och Magnus!

Fast det är bara jag, Patrik och Malin som ska på Spa och få massage,
sen möter vi upp Veronika och Magnus på restaurangen!
Ser verklige sjukt mycket fram emot detta...

På jobbet så är det flera personal som blivit influensa sjuka
och jag e livrädd att bli smittad!
Så jag häller i mig en massa Kan Jang haha!



Måtte jag INTE bli sjuk innan lördagen!


Nu för tiden brukar jag inte lägga mig i saker och ting
eller bry mig om folk som tjafsar och skapar intriger m.m. på nätet!
men SHIT säger jag bara...
När jag loggar in på Facebook så blir jag helt shockad
hur vuxna människor beter sig mot varandra!
Varför inte lösa saker och ting med varandra i tele eller face 2 face..
Jag fattar alltså inte :/
Någon annan som har en vettig förklaring varför vuxna människor
beter sig som små ungar och kastar paj på varandra
inför heeeeeeeeeeeeeeela facebook???!!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag säger bara DRAMAQUEEEENS ;-) haha

2012-03-15 @ 08:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0