Sjuk =(

Jaha hörrni andra dagen som sjuk och jag tror jag dööööööör!
Det e så fruktansvärt tråkigt att vara hemma och vara sjuk!!!!!

Ringde iaf jobbet och sa att jag inte kommer imorgon heller,
men satsar på fredag, lördag och söndag.
Så håll tummarna att jag blir frisk snart!

Idag har jag lillskrutten hemma också och hon tjatar om att hon vill gå ut,
så det blir väll en sväng förbi lekparken, hon får leka och jag står still och glor hehe!

Igår kväll gick Patrik ner till konsum och hämtade ut ett paket som hade kommit till mig,
och det var mina efterlängtade träningsbyxor!
Känns surt att vara sjuk då jag skulle tränat idag och fredag morgon.

Men men, nya tag nästa vecka!


CIAO ♥

Kommentarer
Postat av: Celina

Haha, det var verkligen "WAAAAH WAAAAH; SLUTA GARGAMEEEEEEL!!!"

2012-03-21 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0