Sovit som skit inatt!

Jag visste inte alls om Iphonen skulle ställa om sig själv eller inte...
Så jag har vart vaken halva natten och kollat på klockan!
Strax efter 3 tiden då kändes det lugnt för då hade
Iphonen ställt om sig själv och jag kunde somna om!

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och
ska strax bege mig mot jobbet för ett 11 timmars pass!
Känns sådär när man vart vaken halva natten.
Men tiden går så fort när man väl är på jobbet...

Nu idag börjar ÄNTLIGEN min röst komma tillbaka mot det normala,
igår va det hemskt och väldigt pinsamt att prata!

Skönt att det är på bättringsväg.

Jaha hörrni, det känns bra idag!
nu går vi mot LJUSARE tider
och jag är på BÄTTRINGSVÄG från det sjuka ;)
Hihi skönt skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0