Tränings Schema!

Orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem från gymmet.
Men nu ska ni få en uppdatering på hur det gick!

var nere på gummet strax efter 19 och körde lite kondition
innan jag skulle träffa Fredrik (gym instruktören) kl 19:30!

Han va riktigt trevlig och gillar verkligen att man kör med sin egen styrka
istället för med en massa maskiner!
Fick lära mig en hel del igår och det gick riktigt bra.

I slutet när vi satt i stretching rummet så sa han:
-Emma, jag måste fråga en sak!
börjar med o säga att du e grym!
kan inte du bli gym instruktör hos oss!
du har verkligen glöden och kämpa andan...
Du skulle verkligen passa som en gym instruktör!

Vi står för den mesta delen av utbildningen,
det enda du behöver betala är 100:-/person och du måste göra 50 personer
innan du är färdigutbildad,
det blir alltså 5000:- denna utbildning kommer kosta dig!

Sök gärna nu till våren!


Hmmm oki... där höjde han min självkänsla något grymt mycket!
Men jag sa att jag skulle tänka på det
och om jag vill så blir det till hösten i sånt fall.

Sjukt kul att bli tillfrågad något sånt :D


Jag va riktigt glad när jag kom hem igår kväll ;)



Om en stund ska jag lämna Novalie på förskolan
och sen blir det att jobba mellan 13-21
Hörs kanske senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0