Underbar dag!

Strax efter 9 tiden imorse åkte jag och veronika till gustavsberg.
parkerade bilen och började promenera.







Stannade även till på en helt underbart bra
Second Hand butik också och köpte detta!
Till Novalie!
50:-/st




1½ timme senare kom vi fram till Gustavsbergs centrum
igen och åt lunch där.
Libanesiskt vart det.
meeze tror jag det heter!
SUPET GOTT!!!


Sen vart det 20 minuters solning efter det...

Rätt så trött när man kom hem så jag deckade och sov i 2 timmar hehe...
Hämtade lillskrutten från förskolan och lagar just nu mat.
Dagens middag består av BygårdensGryta med potatis.

Klockan 19:30 ska jag ner till gymmet och träffa en instruktör,
där vi ska gå igenom maskinerna och göra ett schema som är anpassat för mig!
Skönt att ÄNTLIGEN få det gjort,
så man vet vad man ska rikta sig in på när man är där!

Bra dag hörrni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0