Ägare till "Napolion" aka - "lilla pärlan"

Tjohoooooo ;)
morrn morrn gott folk!
Hoppas ni sovit gott...

Igår kväll drog jag och min kära morbror P till Kallhäll
och kollade på en bil!
Och redan när vi gled in på parkeringen så kände jag -JA! den där vill jag ha!
Och efter allt tittande och kännande m.m. så stod jag helt själv med denna farbror och gjorde affärer!
Min allra första bilaffär...

Så på Onsdag nästa vecka är det jag som står på banken med denna herre och köper bilen.
Min allra första bil!

Volvo V40
Här har ni Napolion (den heter så enligt förra ägaren)
Men min "lilla pärla"

Och jag hoppas, verkligen hoppas innerligt att allt är som det ska med bilen!
Allt kändes så seriöst plus att den har tillhört Sveriges Radio en gång i tiden.
Men man kan ALDRIG veta när man gör privata bilaffärer...

Men som sagt jag HOPPAS att allt är bra ;)
Den blir iaf PERFEKT som första bil till mig och min lilla familj ;)

Jag e sååå glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0