Helgen i bilder

3 dagar sedan jag skrev sist,
angående den utdragna tanden så har jag fortfarande ont
och ska till tandläkaren idag kl 15:00 och ev. skrapar och grejer IGEN!
Dags att det här börjar ge med sig snart tycker jag =(

Men nu tänker jag iaf bita ihop och faktiskt jobba denna vecka,
pallar inte vara hemma längre trots smärtan!!!
Så idag är det 07:30-14:00 som gäller.

Aja nu till helgen fast i bilder,
vi har haft en supermysig helg =)

Fredag

Då var det Ormingekarnevalen
Novalie och Mathilda åkte karuseller tillsammans =)




Lördag

då bestämde vi oss för att åka till Malmköping hem till mamma och Co
där det var gammeldagsmarknad, med en massa djur och karuseller =)
























Jag passade även på att spola ren lilla Nappe med högtrycksspolen ;)

Man ser inte i helhet hur smutsig bilen är
men tar man kort närmare så ser man!






Snygg outfit ;) Lånade av mamma så jag kunde tvätta bilen hehe


Sen hjälpte Novalie sin morfar att vattna gräset ;)




På gammeldagsmarknad vart det lite små shopping

Stickade kläder till Babyborn dockan (Novalies)


Ett halsband som jag fick i Morsdagpresent =)


En servett hållare som passar bra till vårat köksbord!


Söndag

Och igår var även den dagen fullspeckad,
iväg till Sickla och köpte 3 par nya skor till Novalie,
vidare till Fiskis och gratta Pia på morsdag,
sen var det kalas för Wilma som fyllt 4 år.
Mys dag =)



Min lilla nappe fick sig ytterliggare en liten inredning,
jag köpte en rattmuff ;)
Och den gillar jag riktigt mycket!
Bilderna är inte riktigt rättvisa, men ni ser ju på ett ungefär,
färgerna är grått/rosa med Bling Bling ;)







Cool va ;)

Sådär, det var helgen i bilder!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulliga Novalie. Hon ser alltid så glad ut

2012-06-11 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0