Ny vecka med nya möjligheter!

Hej allesammans!
Ännu en ny vecka,
shit va tiden går fort!

Igår var det bakluckeloppis för min, Verra och Carinas del.
Det var hur mysigt som helst och vi hade verkligen tur med vädret.

Sålde kanske inte så jätte bra,
men ca 500:- tjänade man iaf efter alla utgifter.
Så det är ju alltid något!

Men jag tror att det berodde en hel del på att jag hade det väldigt O organiserat,
det var första gången för mig då jag gjorde allt själv och jag hade varken bord eller klädhängare,
så jag förstår om folk inte pallade rota runt i kartonger och plastsäckar!
Men men man lär sig något nytt varje dag ;)

Så här såg det ut vid våra bilar hehe ;)




Mycket trevligt =)
Har ju en del grejer kvar så nästa gång blir nog i Malmköping.


Om en liten stund ska jag lämna Novalie på förskolan
sen beger jag mig mot Fiskis och lämnar tillbaka svärmors bil.
Sen börjar jag jobba 14:30

Och hörrni, på Onsdag ska jag få se "Napoleon" igen...
Min blivande bil ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Jag och mamma var och kika in en bakluckeloppis för nån helg sen men tycker inte det var så mkt att ha ;P hade dock varit kul att hålla i det själv :)

2012-05-14 @ 09:00:03
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/
Postat av: veronika

Tack gumman va du e snäll! Hoppas den passar bara... det var jätte mysigt att få spendera en heldag med dig <3

2012-05-14 @ 17:04:50
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte Fahlén

Roligt med loppis :)

Vad e det för nått som du har kvar att sälja av?

Tänkte på om jag hittar nått..?

Kan du inte fota lite av sakerna?? :)

2012-05-15 @ 11:22:05
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0