Sista tanden ute!

Fy faraooooo va det känns i underkäken just nu
och vi ska inte tala om när jag blödde, skakade, frös, hade feber och mådde dåligt iförr går!
Ääeeehhh fy faaaaaaaaaaan säger jag bara!!!!!

Just nu dunkar det och ömmar,
smakar även skit och varar så jag går runt och mår illa hela tiden,
ska ringa Tandläkaren nu kl 8:00 när dom öppnar och fråga om det är något jag kan göra!
För det här är EJ OK!!!

Vill bara att det ska vara över...


Aja till något roligare.
I helgen alltså fredag och lördag så är det Orminge Karnevalen.
Jag och Novalie tog centrala parken vägen igår till förskolan
och då hade karusellera m.m kommit,
gissa om jag hade en glad unge efter det,
hon går och sjunger nästan hela tiden:
Åååååka karuseeeeell och ääääta karameeeeell ;)
Hon e sååååå glad, plutten ♥





Så det blir nog en rolig (ledig) helg denna helg...
skönt att vara ledig och bara få njuta av helgen med sin familj!



Och hörrni, igår kom detta brev...

Så nu är jag officiellt ÄGARE till älskade Nappe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0