Sjukskriven

This SUCKSSSSSSSSS....

Jag hatar att behöva vara hemma från jobbet,
det är det värsta jag vet!
Men däremot så måste man (jag) lära mig
att mitt välmående går före jobbet också, tyvärr!

Aja den där helvetes visdomstanden har för med sig en massa skit,
har ont och lider ta mig fan hela tiden,
tar maxdosen av allt jag får ta plus att det varar nå fruktansvärt...
Det är såååå äckligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Uschhhhh vill verkligen att allt ska vara bra nu,
så man kan få känna sig som människa igen och bara vara!
Aja hemma från jobbet idag med
och även imorgon sen är jag ju ledig lördag och söndag.

Min tandläkare ska ringa mig någon gång under dagen
och jag lär nog få åka dit och spola rent skiten,
för så här tänker jag inte fortsätta
och speciellt inte när det är helg snart och då får man inte tag i någon!

Ja hörrni... deprimerande inlägg... I KNOW!
Men jag måste fan få gnälla också ;)


Kommentarer
Postat av: TANDVÄRK

Det är väldigt viktigt att du tar pencillin nu, någon sorts antibiotika måste du få annars är det farligt. Eftersom att du varar. Hoppas att du blir bra snart

2012-05-24 @ 16:39:45
Postat av: Emeliie

Hoppas du blir bra snart :)

2012-05-24 @ 17:57:46
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0