Tidig morgon fast man e ledig!

God morgon gott folk!
Inte uppdaterat sen i fredags,
men har haft så mycket i huvudet
och jobbat nästan hela tiden (känns det som)
Så idag kom äntligen min lediga dag,
men njuta av ledigheten får jag ICKE göra.
För om ett tag ska jag lämna Novalie på förskolan,
kl 08:45 har jag tid på Nacka Sjukhus hos en arbetsterapeut
pga min handled och sen kl 13:30 ska jag vara ute i Gustavsberg
och dra ut min sista visdomstand...
Puhhh...
Tur att man har bil hehe ;)

Men det sköna är iaf att mina 3 tuffa arbetveckor
är nu avklarde och nu har jag 3 sköna veckor.
Inte lika mycket arbete =)
Så nu ska jag försöka njuta!

Igår fick vi finbesök på jobbet,
jag höll på och skita på mig när min kollega Anna-Lena kom dit med sin "lilla" HÄST!!!















Lilla Affe hahahah ;)


Nej nu ska jag fixa det sista innan alla MÅSTEN börjar!

C YAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Så jäkla söt hund! :)

2012-05-21 @ 19:17:59
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0