Tisdag morgon uuuhhh ahhhhh ;)

Wiiiieeee Tisdag idag!
Jobbar 07:30-14 Skönt...

Och ikväll är det DHW som gäller,
älskar det programmet men snart är det slut FÖREVIGT =(
Måste skaffa mig boxen så man har hela serien !

Idag efter jobbet händer det inte så mycket,
utan det är bara det vanliga,
hämta Novalie och hem o laga mat m.m.

Imorgon bitti kommer min ÄLSKADE mamma hem till mig,
vi ska ju iväg och köpa min "lilla pärla" och även gå till banken för att betala den =)

Sen på torsdag så är Novalie förskola stängd och då ska mamma vara hemma med henne,
medans jag och Patrik jobbar!

Min sista tuffa arbetsvecka sen är det rätt så lugnt 3 veckor framåt.
Bara och bita ihop ;)


Och om allt går som det ska imorgon
så kan man ÄNTLIGEN börja planera semestern MED bil :D

Ja hörrni, det var morgonens update!
C YAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0