3D bio...

Frågestunden blev det inget av...
Ingen som ville veta nått haha!
 
Men jag fick en fråga om vad Novalie tyckte om 3D bion...
Det var hennes allra första gång att gå på bio över huvud taget.
Hon tyckte det var bra och försöka fånga fiskarna när de närmade sig
(eftersom vi hade 3D glasögon)...
Men hon har ju inget att jämföra med,
men verkade tycka att det va skoj!
 
Själv rekommenderar jag vanlig Bio,
jag tyckte det var svårt att försöka fokusera blicken på skärmen
och vart lite yr i huvudet.
Så 3D bio va inte ritkigt min grej ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Jag har ju själv varit på 3D och tyckte inte det var nåt speciellt men jag kan tänka mig att det blir lite för mycket för barnen kanske... Vanlig bio är bäst ;)

2012-11-01 @ 09:40:34
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0