Adventsfirande på jobbet...

Puuuuhhh.
Äntligen hemma...
 
Har jobbat 13-20 idag och vart hämtad av Novalie och kära svärfar
när jag hade slutat jobbet!
 
Nu är jag och Novalie hemma
hon ligger och tittar på film och jag ska strax krypa ner bredvid henne
och så ska vi sova!
 
Upp tidigt imorrn igen och jobba.
 
Idag har det vart en hektisk men mycket trevlig dag på jobbet.
Vi har haft adventsfika + att massa anhöriga kom.
Det är ju sååå mysigt att träffa alla + att dom är så snälla!
 
Så här mysigt har vi det på jobbet nu ;)
 
 
 
Dom glittriga hjärtana tog jag med mig förra året till jobbet.
Det vart en massa över här hemma och jag visste inte vad jag skulle göra med dom,
men på jobbet vart det ju toppen ;)
Lite kul sådär när dom hänger i gardinerna !
 
 
 
Nej nu är det läggdags !
 
God Natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0