Blogg Blogg BloggeliBlogg ;)

Måndag morgon och jag är ledig ;)
 
Novalie ville vara hemma med mig idag,
så då e det klart hon får det!
 
Ringde Veronika och bestämde att det får bli en lekdag för tjejerna.
Emilia fick också vara hemma så tjejerna kan leka med varandra!
 
Novisen sover fortfarande och hon får sova tills hon vaknar,
sen blir det frukost och sen går vi hem till Veronika...
 
 
Har vart lite dåligt bloggande under helgen,
beror på att jag har jobbat och sen har Bredbandsbolaget strulat,
så vi har inte haft Tv, Internet eller hemtelefon på hela helgen,
det började fungera igår eftermiddag!
Blir tokig på dom ibland!!!
 
Men i lördags så jobbade jag till 14,
kom hem och vilade ca 2 timmar!
Novalie hade åkt med sin farmor på museum
och sen ville hon sova kvar där.
På eftermiddagen/kvällen åt jag och Patrik middag,
sen åkte vi till Nacka Kyrka och tände ljus för min pappa.
Efter det hämtade vi upp min svärfar och han följde med hem till oss!
Grabbarna drack lite öl (jag tog en också) och så spelade vi kort.
 
Igår jobbade jag mitt 8-19 pass så jag var på jobbet hela dagen!
På kvällen när jag kom hem så hade även Novalie kommit hem,
soooom jag hade saknat henne ♥
Så efter jobbet igår vart det en massa mys och Solsidan på Tv
sen gick vi och la oss....
Så helgen har inte vart nå speciellt!
 
Men som sagt idag är jag ledig och ska njuta ;)
Sen jobbar jag tis, ons, tors, fre, lör...
Har tagit tisdag och lördag som extrapass denna vecka.
 
Aja nu vart det en massa text här...
Hörs senare ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0