Dags att få tillbaka rösten!

Fortfarande ingen röst och detta är 3e dagen nästan helt utan röst!
Läste precis på vårdguidens hemsida att man skulle kontakta läkare efter att det har gått 3 veckor om inte rösten kommit tillbaka,
så jag får bita ihop ett tag till...
 
Sen skulle man vila rösten, avstå från rökning och rökiga ställen.
Så JA får väll försöka lägga ciggen åt sidan så min röst kan få komma tillbaka!
Lättare sagt än gjort...
Men jag ska försöka!!!
 
Idag är jag iaf ledig,
Novalie ska till förskolan sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt,
tvätta lite här hemma och förbereda köttfärssås till middagen idag.
Sen vid 14:15 så har jag utv.samtal för Novalie.
 
Jag och Patrik pratade igår och vi funderar på en dag tillsammans (ev. lördag)
då vi åker till IKEA, Toys'r'us och sen käkar och går på bio på Heron city.
Skulle vara supertrevligt så man får väll hoppas att man blir frisk till dess...
 
Nej nu ska jag och Novalie börja gå.
Hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0