expandera hit o dit....

Går inte saker och ting som jag vill då blir jag tokiiiiig!!!
 
Som exempelvis igår...
Jag och Patrik köpte 2 lackhyllor som vi ska ha i Novalies rum,
när vi väl ska sätta upp dom så måste man ha nått som kallas för "mollys"
eftersom det är en gipsvägg....
Underbara Kenta tog med sig det igår till oss
så när dom åkte hem så skulle vi sätta upp hyllorna.
Vi börjar borra och grejja...
men när hyllan väl ska upp så viker sig hela skiten!
 
va fan då har jag inte mollysarna expanderat...
Jaaaa och varken jag eller Patrik fattar någotning av sånt här (vilken ljus framtid vi har) haha
vi kommer ju ALDRIG kunna flytta till hus haha vi e ju 2 stolpskott!!!!
 
Aja skit samma nu har vi 4 härliga stora hål i väggen ;/
 
Som tur är så kommer bästaste Magnus (Novalies gudfar) hit och hälper mig om en stund...
Hoppas han kan fixa det för annars blir det att tapetsera/måla om hela jävla Novalies rum!!!
 
GAAAAAAAAAAAHHHHHH.......
 
 
Återkommer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0