Fredagen gick fort...

God morgon gott folk!
Ingen bloggning igår...
hade fullt upp helt enkelt ;)
 
Strax efter 10 tiden så åkte jag och Novalie till forum och mötte upp Rebecca,
gick runt och glodde lite, åt sedan sushi lunch med älskade morbror P.
Strax efter 13 tiden åkte jag och Novalie hem till Novalies farmor,
fikade lite och åkte hem strax efter 15:30 tiden!
Strax efter 16 vart vi upphämtade av Malin och Patrik
Åkte till kära svärfar som bjöd på middag...
Sen hade den fredagen gått ;)
 
Idag är det lördag...
Skulle ha jobbat men det vart ändrade planer :/
 
Idag ska Novalie sova hemma hos faster Malin och farmor Pia
Medan jag och Patrik ska till heron city och kolla på bio...
Men innan det tänkjte vi avverka IKEA och Toys R us
Sen blir det att käka där också...
Ska bli jätte mysigt!
Länge sen det bara var jag och Patrik som gjorde något själva!
 
Japp då vet ni hur våran lördag ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Å va mysigt med egentid! <3

2012-11-24 @ 08:42:36
URL: http://veronikanordberg.blogg.se
Postat av: Veronika

Å va mysigt med egentid! <3

2012-11-24 @ 08:42:43
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0