Gustavsbergsbadet!

Oj va min kropp känns avslappnad och slö idag...
Igår eftermiddag fick jag för mig att jag ville simma.
Fick med mig Karro och vi drog till Gustavsbergsbadet...
Åkte rutchkana, simmade ut i strömmen, lekte och så var vi lite duktiga och simmade 400 m.
Men fasen va konditionen är dålig
och jävlar va man känner av i kroppen när man simmar!
Riktigt bra träning....
Sen vart det ännu mera rutchkana och även bubbel poolen...
Så skönt =)
 
Sen vart det en dusch - varm bastu och sen åkte vi hem!
Riktig härlig kväll ;)
Det måstes göra om!!!
 
Idag är det 13-20 pass på jobbet som gäller...
Ska lämna Novalie på förskolan till 9
sen bara ta det lugnt tills jag börjar jobba!
 
Vad händer för er andra denna fredag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0