Hjärtat i halsgropen...

Godmorgoooooooooooooooooon...
Snö snö snöööööö =) WIIIIEEEEEEE.....
 
Igår eftermiddag/kväll tog jag bilen till fiskis
och åkte hem till Karro och tog en kvällsfika.
Va rätt så skappligt nervös när jag körde
och bilen sladdade till i en kurva...
Jag är ju inte så jätte van med snö och halt!
Detta blir ju andra året med körkort på vintern,
men förra året hade jag ingen egen bil
så då körde jag inte så mycket...
Men jag överlevde resan både till och från fiskis.
Men hemresan va nog jobbigast,
hjärtat låg i halsgropen
och jag va såååååå koncentrerad när jag åkte hem.
Så när jag väl parkerade här hemma
så pustade jag ut och log av att jag överlevde hahaha....
Hur ska denna vinter sluta ;)
 
 
Det är faktiskt rätt så kul nu när snön har kommit,
Novalie springer till fönstret titt som tätt
både igår kväll och nu när hon vaknade och checkar in snön...
Idag blir det vinterstövlar, overall och massa varma kläder brrrrr....
 
Hoppas ni får en bra dag.
Själv blir det jobb till 14 sen hem och dansa ZUMBA ;)
 
Någon som vet vad en rimlig tid för att dansa Zumba är,
för att det ska bli någon effekt på "dallret" haha?
20 min? 30 min? 60 min??
 
 

Kommentarer
Postat av: Celina

Jag gjorde 55 minuter idag :)

Svar: oj ja det va ju super bra, tror aldrig jag skulle palla 55 minuter nu hahaha ;)
Emma

2012-11-29 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0