Hur jag sminkar mig!

Tänkte dela med mig av min dagliga rutin
varje morgon då jag sminkar mig!
 
Först tvättar jag ansiktet med Clarins ansiktstvätt
 
Sen smörjer jag med Biotherms dagkräm
 
Foundation från Bare Minerals
 
Och sen för att bli "lite brunare" kör jag på Solpuder
 
Sen på med Rougen
 
Och måla till ögonbrynen lite
 
Sist men inte minst MASCARAN ;)
 
Är supernöjd med alla dessa produkter/smink
och kommer nog inte byta först någon bevisat
att det finns bättre hehe ;)
 
 
Ursäkta dom "snygga" bilderna haha...
Man kanske inte ser så stor skillnad
men det är det som är meningen
då jag inte gillar att se för sminkad ut
eftersom jag har det till jobbet m.m.
men går jag ut så spacklar jag självklart
på med lite extra av allt ;)
 
Men ni ser ju skillnaden från första bilden
då jag är rödflammig i hyn
till den sista bilden då det är mer jämt =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0