Måndag morgon...

Åhhhhh god mrogon gott folk ♥
Måndag morgon och jag ska strax väcka Novalie!
 
Jobba 7:30-14 idag sen hem och hoppas på att alla grejer från CDON kommer idag,
så jag kan börja läsa min bok och spela TV spel :P
 
Patrik åker ju på kurs från o med Onsdag och kommer hem Fredag eftermiddag.
Så då är jag sysselsatt iaf ;)
 
 
Igår började vi som sagt dagen med Saltsjöbus,
alla tjejorna lekte hej vilt,
gick hem vid 12 tiden och åt lunch sen åkte vi iväg,
först till Biltema och sen vidare till andra affärer...
Köpte klart 1 julklapp till 1 perosn som ska fira hos oss iår =)
 
Nu är det bara julklapparna till Novalie och ev. Patrik kvar!
Jag och Patrik har inte bestämt oss för hur vi ska göra..
Vi tycker det känns så onödigt att köpa grejer man inte behöver,
när vi ändå bor ihop och har gemensam ekonomi.
Så därför tänkte vi att då kan man köpa sånt man behöver/verkligen vill ha
t.ex till hemmet och så!
Men men som sagt så får vi se ;)
 
Denna vecka är en riktig lyxvecka tycker jag..
Se här:
 
MÅNDAG: 7:30-14
TISDAG: Kurs på jobbet 8-14 / Röntgen på SÖS 18:15 
ONSDAG: 7:30-14
TORSDAG: Ledig
FREDAG: Ledig
LÖRDAG: Semester
SÖNDAG: Semester
 
Skön vecka va ?! ;)
 
Nej nu ska jag börja fixa mig och sen väcka Novisen.
Hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sköön vecka :) å massa skoj att se fram mot!

Svar: jaaa verkligen <3 <3 <3
Emma

2012-11-12 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0