Shopping med en av de bästa och byte av vinterdäck!

Igår morse kom som sagt Karro hem till mig,
vi drog till med en lyxfrulle ;)
 
 
Efter det började vi lasta in vinterdäcken i bilen och sen drog vi till Värmdö.
Det vart Coopen, ÖoB, Brisak och Mc'Donalds.
Sen åkte vi "hem" till Fiskis.
 
Karro gick hem och jag upp till svärmor.
Lagade middag tillsammans, åt när Patrik kom,
sen gick jag och Patrik ner i garaget och bytte till VinterdäckNappe ;)
1 timme och 10 minuter tog det för oss,
då uppstod det 1 problem under tiden (en mutter satt som sten)
men vi hittade ett rör som kunde hjälpa oss lite ;)
Plus 1 rökpaus...
Det tyckte jag va en hyffsad tid ;)
 
 
Om en liten stund ska jag och Novalie börja gå.
Förskolan och jobb som gäller idag.
Jobbar till 14 idag men hämtar Novalie vid 15
då dom ska ha Spökfest på förskolan idag mellan 14-15...
 
Hoppas ni alla får en bra dag ;)
Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0