Tisdag 11 November 2012

Börjar inlägget med att säga - GRATTIS MATHILDA PÅ 5 ÅRS DAGEN ♥
 
Sen god morgon till er alla andra ;)
Är på toppen humör och känner mig hyffsat pigg..
Idag är´det en utbildning som gäller för mig på jobbet, mellan 8-14
Novalie valde att vara ledig idag med sin farfar så han kommer vid 7:30 och hämtar henne =)
 
Senare ikväll ska jag på Röntgen också på SÖS
Hoppas dom ser vad felet är...
 
Igår va det en toppen dag.
Slutade 14 och blev hämtat av Veronika, Emila och Gabbe.
Vi åkte direkt och hämtade Novalie från förskolan
och sen vidare hem till oss.
Hämtade upp en babysitter från källaren som Gabbe ska låna av oss...
Tjejerna lekte och vi försökte sätta ihop babysitter haha...
Sen bjöd vi dom på middag och hade det allmänt trevligt!
 
Posten plingade även på dörren,
och det var min leverans från CDON.
Zumba och Rayman till PS3 och min efetrlängtade bok...
FEMTIO NYANSER AV MÖRKER...
 
Gick och la mig runt 19:30 tiden och började läsa...
Efter 5 kapitel va klockan strax efter 21 och då va jag trött och somnade gott ;)
 
Det va en riktigt bra dag igår förutom att våran tvättmaskin gick sönder,
och han som brukar hjälpa oss är utomlands och kommer tidigast hem nästa torsdag.
Så det blir att boka tvättstuga och tvätta upp allt vi har här hemma.
Snacka om att man är beroende av tvättmaskinen!
Aja det skadar inte att tvätta i tvättstugan... ;)
 
 
Hoppas ni alla får en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0